Weewitt! Shawl ;)

heyyyyyy :D heee bored doeeeee! huhhhhh semalammmm cehhhh begituuu bangge laaa kan? dapat skill baru mcm ne nak wearing shawl. cause kebanyakan koleksi tudung akuuu is shawl laaaa. my favouriteee , weeee haha! yeaaaa then harituhhh mama ade belikan inner dalam untuk shawl tuhhh sooooo i try to wear it last night . and look very nice *cehhhh puji diri sendiriiii . huhhhh ofc laaaa kan ? tade sape nak puji , sooo puji laaa diri sendiriiii *jgn fikir yang kuuu nihh terdesak sangat nak minta puji dari korang okayyyy . heeee , tapi my lovely granny say that yeaaaa KAKA MEMANG CANTIKKK! woooooooo senyummmmmm tak lekang okayyyy . hahaaaa. try pakai kan adek pulaaaaa , cantikkk juga . tunjuk at mama , mama macam nak ketawa pun ade , nak senyum pun ade tapi semua tuhhh control jeaaaa. acecehhhh mamaaa , puji laa anak mama 2 orang nihhhh , kaka dengan adek . heeee bukan senanggg tauuuu nakkkk terima kritikannnn mama . cehhh poyoooo. ain tanak try cause tenga "focus" at buku dea cause harituhhh start exam sekola agama dea SDEA tuhhh . cehhhhh padahalll buad bende lain kottt . akuu tegur baru laaa nakkkk rajin2 laaa . hishhhh adek akuuu yang sorang nihhhhh . =.=' hmmmm ape lagiii nak storyy yeaaaa? huhhhhh rindu laaa dekat mereka2 tuhhhh : lovely F . sweety Anna . lady Aziee . Lyna. Ina . Ziema . Abang Sharul . huishhhhhhhh IMISSYOU GUYSSS! grrr semalam pegi MASLEE EXPRESS! wooo dah tuka name , caiyaaa laaaa Maslee ILY<33 haha pegi teman mama beli barang siket at sanee. ya ampun bile aku masuk jea berderau darah akuu nihhhh haaaa. tetibe teringat at ZIKRI THAQIF hmm duluuu dea penah keje at situuuu buttt nowww tak tahuuu ape cerita dea. huhhhh kesian tengokk dea. duluuuuu aku sorang2 dea laaa yanggg selaluu temankan akuuuu but akuuu duluu just anggap dea abang akuu jea cause dea penah try mnx couple but aku tolakk . hmmm tuhh duluuu , sekarang dah lost contact dahhhh . kau dah lupekan aku kan abangg? kau dah tak sayang kan aku kea? aku rindu kau tahuu takk abanggg . bile aku text dengan abang sharul , tiap kali tuhh jugaaa aku engat kau . kau pergi mane haaa? akuu masukk maslee tuhhh , terus segar engatan akuuu at kauuu . malam sampai ke pagi 1 2 3 pagi kau teman kan akuu kan? last kitee bersamee pun time akuu jauh dari kau , aku at PD kau at JB awal tahun nihhhh juga . tengah tahunn jeaaa terus kau hilangggg . akuuu harap kau takan lupekan aku abanggg . sumpahh doeee , akuuuu betul2 rindu kau teramat . akuu tahuuuu ramai yanggg bencikan kauuu . kawan2 aku semua tak percaya kita berdua kenal dan jadi adek dan abang . deaorangg panggel kau gemok . tapi akuu tak kesaaaa. yes aku mengakuuu time tuhhh aku punnn ade kutuk kauuuu . butttt after that akuuu dapat tengok keikhlasan kauu nak kenal dengan akuuuu walaupunnn time tuhhh kau mnx couple dengan akuuu 4 kaliii . 4 kali tuhh juga akuuu tolak . hm engat duluu kau panggel aku montel aku panggel kau cute kan? kenape ea kau dengan aku kenal secara kebetulan dan kau hanya singgah sahaja dalam hidup akuuu cause kau tahuu aku sepi time tuhhh . abanggg , aku nak kite mcm duluuuu . aku selalu berharap . even aku tak jumpe kau depan2 tapi akuuu tahuuuu kau selalu intai aku kan? hmm semua tuhhh akuuuu tak bole lupekn . duluuu jugaaa aku selaluu kene kan kauuu . marah2 kauuu kan? aku marah kau hisap rokok , sebenarnya aku nak tengking kau . tapi akuu fikir tak baik jadi akuu cakap secara lembut at kauuu . kau fahamm apee yangg akuuu try nak ckp at kauuuu kan? sejak tuhhh kauuu tahuuu akuuuu tak suke orang hisap rokok . kau tahu akuuu ambil berat pasal kau. sejak tuhhh jugaaa perasaan kauuu dekat kau dari perasaan sayangg sebagai kekasih kau tuka jadi perasaan sayang abang dekat adek . huhhh kenape baru sekarang aku ingat kat kau pulaa? huhhhhhhhhh jelas dari ingatan akuuuu pasal kau . tade sikit pun yanggg tertinggal , kan? yealaaaa aku cume bole berharap kauuu akan datangg balek dekat akuuuu . tapiiii selalunya kite tak bole berharap sangattt kannn? haaaa nihhh last akuuuu teringat pasal kauuuuu . kauu duluuu ade janji dengan akuuuuu time birthday aku nak bagi teddy bear kan? tapii tak tertunai punnnn . sedihhhh bile aku engat kan kauuuuu . kenangan kite bersamaaaa. huhhhh walau ape punn akuuu kene redha yangg kauuu dah pergi dari hidup akuuuu . kau betul2 dah tak sayangkan akuuu abangg . kan? harap kau bahagiaaaa . *menangisssssss