kenape pulaaa laa kan tetibe dalam 2 hari nihhh bile malam duduk tengok tv sorang2 eh airmata pulaaa mengalir . ya allah , aku tak tahu laaa ape yang terjadi sekarang nih . huhhh menangis aje laaa kau nih aina. pemurah airmata ape kau nihhh . huhhh depan orang huhhhh senyum ajeee buad orang ketawaa aje tapi diri sendiri entah laa dont know . huhhhhh kenapa laaa takk jadi pulaaa pegi KL . hishhhhh! nak pegi! nak pegi SELAYANG! ucu , daniel , danish , nabila , awish dah memanggil2 untuk pegi rumah deaorangggg! huhhhhh tapi kene ekot mama . tak tahuu laa mama nak bawak pegi mane. kata dea nak pegi CAMERON HIGHLANDS . entah laaa . aku tak kesa , ekot jea nok . hmm semalam bateri low sooo charging laa kan . after dah full tuhh terus off phone . huhhh lagipun tade sape nak text akuuu or call kan? haa? dea? entah laaa mane dea pegi pun aku tak tahuuu . dea off phone and thats why i off phone too. huhhh nak try text membe dea? IS member dea tuhhh dh pindah , huhhhh why la off phone? haaa? dah lupakan aku and dapat "orang"yang lebih layak . dah kalau macam tuhh jangan laaa tak bgthu . eh! ape hal pulaaa aku fikir negatif nihhh . huhhh positif aina pleaseeee. tak tahu laaaa nak buad ape!!!!! sekarang paling penting , mama pleaseeee , jum pegi mane2 holiday! nak rest my mind . tiap kali kaka fikir bende macam nihh tiap kali tuhh laaa mula pening2 , badan panas ajea. huhhhhh tade sape yang akan faham akuuu . tade sapeee laaaa. semua dah jauhhh ! jauhhh ke sanaaaa! hmm :(