SAKET HATI BETUL LA.

Hishhhh kauuu nihh kann lau kene tampar sekali dengan akuuu jangan ckp bnyk laa wehhh ! miscall aku 2 kali si stranger nihhh . tak kenal sape . aku tye ah sape nihh then bole jea dea tye balek sape tuhh . hish bingitt jea aku bceee . okayy control . aku ckp laaa. eh kau dah miscall aku then kau tye aku sape . faham abes kau nih an . dea jawab aku tye kau sape sebab numbe nihh dah lame ade at dlm fone aku tuh yg aku tye . aku jwb ape susa sgt kau delete jea la numbe nihh . aku bukannye kenal pun numbe kau nihh . hish . then last text dea anta yg kau nak angin tak tentu pasal kenape . aku jwb ade aku tengking2 kau maki2 kau ? tade kan , so tolong malu ehhh ! terus aku anta . geram gila sehhh . puas hati aku. hishhhh saket hati betul laaa. annoyingg tahu takkkk! 


p/s : malu kan? pegi flash muka tuhh at mangkuk toilet . lega siket .