dah 3 hari berlarutan saket kepala aku nihh . huhhhh semalam idk mcm ne air mata bole mengalir . first sayeee teringat kat awak tahu takk . second sorry guys aku tak dapat outing dengan korang hari nihh . got many of problems laaa. one more sesape yang try to text or call me , sorry laaa lau tak dapat , aku off phone . doe mood sejak belakangan nihh asyik tade jeaaa. mane entah dea menghilang . huhhhhhh saket betul nihhh . i think nihh kot yg last post aku buad . aku malas laaaa. dlm sehari 2 nihhh nak off phone , tanak online lagii . mcm tade ape sehh . empty ! kosong tahu takkk .tade sape faham akuuu . tade sape faham ape yang aku nak. sebab ape , sebab deaorang tak bole bgi ape yang aku nak. tuhh jeaaa. huhhhh . 


p/s lau tak suka , bagitahu guna mulot . jangan bgitahu dengan perbuatan . tuhhh lagi aku menyampah