why laaaaa time nihhhh jugaaa kauuu nakk buad hal ! bodoe tak bodoe laa kauu nihhhhh . menyakitkan hati akuuu jeaaa. tapeeee nanti suroh ayah hantar kedaiii . grrrr *handphone rosak laaa. tht why mara . huhhhh eh eh ! mama say yang ahad nihhh mandi manda . wooooooooo mak ngah bawa . jeng jeng jeng. best nyeeeeee :D thank youuu mak ngahhhh . iloveyouuuuu. weewitt! caiyaaaa laaaa. semalammm ouhhhh tidakkkkk! my tears was drop againnn. why? yess its my fault. huhhh . tahu takkk tenga fikir ape sekarang nihhhh. tenga fikir indahnya kannn lauu holidays at pantai or pulau yang cantikkk. sureeee a lot of problems hilang kannnn? naik bot , buad scubaa diving. woooo jauhhnye aku imagine bnde tuhhhh . errrrr well name pun aina kannn? memang suke imagine lebih2 . hehehe , ehhh! tetibe engat mase kecik2 ann . thn lepas pegi balek kampung NEGERI SEMBILAN . hehe jumpe sedare semua . ya ampun semua tak sangka aku dh besa.. yea laaa duluuuu tengok kecik jeaa. sekaranggg , haaa amek kauuu . besa panjang sudaaa. hm pakcik at sane cerita laaa duluuu akuuu suka nyanyi lagu CT sambil jalan2 keliling rumah . haha kelakar time tuhhhh ,pastuhhh ade gmbr lame nihhhh aku amek dengan sedare ke pakcik , dh lupe sebab dea dgn aku jarak bpe tahun jeaaa kannn . dalam gmbr tuhhh ade aku dgn dea siap pimpin tgn lagiii . woooo bile sedare mara tengok gmbr tuhhh mesti deaorang kate aku dulu selalu berkepit dengan sedare aku tuhh laaaa. hehe siap pegang tgn dlm gmbr tuhhh. hehe time tuhhh at kampung. eeee comel gileee aku time tuhhh, sedare aku tuhh tak comel . pakwee aku lagi comelll. hehee . okayyy okayyyy tapi sumpah best doeeeee time kecik2. aku yg paling mengade kottt? hehehe nakal aku nihhh duluuuuu. suke kawan budak laki. perempuan? hmmm tak best sgt . tuhhh duluuu ah sekaranggg dh takkk . hish2 bile nak balek kampung lagii nihh? rindu kot . nanti lau aku ade mse nak scan gmbr2 mse kecik , nanti aku msukkn yeaa.. waa mao vhawwww duluuu yawwwwww. assalamualaikum .