JB im back to you and Bye KL i will come to you again. err betul ka aku taip nihhh. ahhh mampos laaa. nak judge judge jea laaa aku memang tengaaa belajar BI dengan baek. wahhhhhh budakkk rajen belaja yeaa cik ainaaa. HAHA. huish penat takk balek lewat malam semalam? huishhhh penat laaa. balek rumah letak beg , tuka baju , basuh muka and kaki terus tidoo. hehe teruk betul aina nihh. sorry sayangg tak reply text yang last b send tuhh. bby dah tido. penat laaa. lagipun tetibe aje datang selsema and batuk . maaf yea sayanggg. huhhhh bile nak datang KL lagi yea? think think think ? mama cakap 4hb 12 nihhh. huishhhh tapi stay at SG BULOH bukan stay at TAMAN SUTERA,KAJANG. alaaaaaa mama anta 2 minggu mane cukop. nak story dengan una lagiii tak cukop 2 minggu. *menipu lebihhhh. haha. tak laaa tak laaa. cukop la mama . cukop tersangat2. hehe. koranggg tahu takkkk ya ampun jeles nya aku tersangat la jeles. pegi icity okayyy relax laaa annn. amek gmbr snap sana snap sini. dri pegi smpai balek mata aku asyik tengok jea orang pegang camera tuhhhhh. teus ringan aje cakap dengan AIN . "ain ain jelesnye aku ainnn. kau fahamkan ape aku maksod kan." ain bole buad selamba badak jea dea tuhhh. kurang asam [unya adekkk. kasihani laaa kaka mu ini ain. kau sahaja yang layan aku . haha dh2. jangan bergaduh. tak baek. alaaaa lame tak lameee nanti dapat laaa tuhhhh. hahaaaaa. okayyy daaaa