hmmm Im aloneee . huhhhhh sumpahhh , sunyi gilaaaa tahuu takkk . haaaa korang tak faham ape yang aku rase sekarang nihhhhh . huhh tape laaa , aku takk kesa. kenape semua orang macam halang jea ape yang aku cube nak buad. hm buad tuhh tak bole buad nih tak bole . semuanya tak bole . stresss tahu tak lame2 . nihhh pun dh sememangnya tenga stress. hello ! aku dh pandai jage diri laaaa . kenape still buad mcm nih at aku haaa? huhhh ,hujung minggu depan mama cakap dea nak hantar aku pegi KL and stay sane dalam sebulan kot . haa mcm tuhh laaaa. Husnaa wait for me yea! akuu nak stay dengan kau jeaaaa. tapi tanak stay mcm duluuuu . ramai buad masalah ahhhh . kau faham kan? hmm akuuuu bole jeaa story dengan kau even akuu tak cerita pun ape yang begitu personal bg akuu*ayat poyo. hmmm tapi sure laaa , mesti kau akan tido punye dengar story akuuu . and akuuu akan tolong kau laaa ajar maths yang mane kau tak faham . tape , aku adee kan? hehe , harap aku stay dengan kau dapat lupekan ape yang tenga berlaku at JB nihhh . kusot tahu takkk! huhhhhh :(


Lady Nana